یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم
سرخط خبرها

شهردار مشهد: سازمان آرامستان‌ها یار غم مردم است

  • کد خبر: ۱۰۲۵۱۹
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
شهردار مشهد: سازمان آرامستان‌ها یار غم مردم است
شهردار مشهد ضمن اعلام این خبر که در روز‌های چراغ برات عوارضی منتهی به بهشت رضا (ع) رایگان خواهد بود، گفت: سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد یار غم مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهردار مشهد گفت: سازمان فردوس‌ها از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری مشهد است زیرا یار غم مردم بودن، توفیقی می‌خواهد که خداوند به همکاران ما در این مجموعه اعطا کرده است.

سید عبدالله ارجائی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها، اظهار کرد: ابر سازمان شهرداری مشهد با سی هزار نیرو امروز سراسر تلاش است و حس خدمت و شوق توفیق میزبانی در مجموعه کارکنان همکاران مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر مشهود است.

وی ادامه داد: از تلاش تمامی زحمتکشان مدیریت شهری به‌خصوص در حوزه خدمات شهری تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا تلاش شما باعث افتخار ما است و نتیجه تلاش ما مردم را تحت‌تاثیر قرار داده است.

شهردار مشهد افزود: چیزی که امروز باعث زیبایی شهر در حوزه گل‌آرایی، نورپردازی و رنگ‌آمیزی شده قابل مقایسه با گذشته نیست، حتی روز اول در حوزه المان‌های شهری کارشناسان شهرداری فکر نمی‌کردند در این مدت کوتاه به اتمام برسد اما این اتفاق افتاد و به همین دلیل از سازمان پارک‌ها و اجزای متخصصی که در آنجا فعالیت می‌کنند سپاسگزارم.

ارجائی بیان کرد: البته شان زائر امام رضا(ع) بیش از این‌ها است و باید تراز خودمان را بالاتر ببریم زیرا ما خادم زائر امام معصوم هستیم و این افق بسیار بالا است؛ لذا باید هر لحظه به نقاط مرتفع‌تری فکر کنیم اما آن چیزی که اتفاق افتاده جای تقدیر دارد.

وی متذکر شد: همه معاونت‌ها و سازمان‌ها دارای اهمیت هستند اما برخی از سازمان‌های خدمات مهم‌تری به مردم می‌دهند و به همین جهت سازمان فردوس‌ها از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری مشهد است زیرا یار غم مردم بودن، توفیقی می‌خواهد که خداوند به همکاران ما در این مجموعه اعطا کرده است.

شهردار مشهد تاکید کرد: آقای دامغانی از همکاران بسیار خوب ما در شهرداری است که در فضاهای مختلف و در سطوح مختلف علمی و اجرایی نه تنها در مشهد بلکه در شهرهای دیگر نیز جایگاه دارد و قابل احترام است، حضور ایشان همزمان با شیوع بیماری کرونا بود و من از تزدیک شاهد تلاش‌های ایشان بودم.

ارجائی گفت: سازمان فردوس‌ها در مشهد بهترین شرایط کشور را دارد؛ چه از نظر وضعیت قبور و چه از نظر محیطی اما مساله اصلی ما همراه متوفی است که در این مساله باید تغییر رویکرد جدی اتفاق بیفتد. وی اظهار کرد: برخی از مردم به حالت گریه و زاری به زیارت امواتشان می‌روند و ممکن است با خود امکاناتی را به داخل آرامستان ببرند، از شما می‌خواهم مانع ورود وسایل نشوید و حتی برای آنان امکاناتی مثل ماشین‌های برقی نیز فراهم کنید.

شهردار مشهد ادامه داد: برخی از مردم به دنبال قبرهای عادی هستند و درخواست دیگری ندارند لذا سعی کنید به آنان آسان بگیرید و با آنان اقتصادی حساب کنید اما اگر کسی به دنبال قبور خانوادگی و... بود شرایط را برایشان فراهم و هزینه را دریافت کنید.

ارجائی افزود: در حال تلاش برای جابه‌جایی عوارضی هستیم و باید این عوارضی به بعد از پل بهشت رضا(ع) منتقل شود، در این راستا تایید فرمانده انتظامی استان، فرماندار و دادستان را نیز گرفته‌ایم اما فعلا در روزهای چراغ برات عوارضی رایگان خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->